RefWorks s’integrarà en EndNote Fusion el 6 d’octubre

23 de setembre 2026

A partir del 6 d’octubre de 2026, RefWorks passarà a dir-se EndNote Fusion. El canvi forma part de la integració de les ferramentes de gestió bibliogràfica de Clarivate i no suposarà modificacions en l’ús habitual de la plataforma.

Els comptes continuaran sent accessibles amb les mateixes credencials i tota la informació emmagatzemada romandrà disponible, incloses les referències bibliogràfiques, carpetes i documents.

Tampoc serà necessari realitzar cap tràmit per a continuar utilitzant el servici. Les funcionalitats i els procediments de treball habituals es mantindran, per la qual cosa la transició no hauria d’afectar l’ús quotidià de la ferramenta.

El nou nom apareixerà directament en la plataforma a partir del 6 d’octubre, juntament amb un avís informatiu per a comunicar el canvi. Clarivate ha previst que l’actualització es duga a terme sense interrupcions del servici.

Biblioteca Universitas Miguel Hernández